středa 3. června 2015

omalovánky - knihy Bible

Určitě jste slyšeli o omalovánkách pro dospělé a přiznám se, že kolikrát mám chuť si nějaké pořídit a oprostit se od stresu. Vypnout na chvilku mozek, když je toho na člověka už opravdu dost.

Ale já vám tu nechci ukazovat tento typ omalovánek. Našla jsem totiž pěkné omalovánky pro děti, podle kterých se mohou učit jednotlivé knihy Bible.

Je to sice v angličtině, ale to možná nemusí být vůbec na škodu. Za prvé se mohou přiučit angličtinu a za druhé, když se názvy budou učit, tak jim ta anglická slovíčka nemusejí napovídat :-D

Takže se můžete podívat, jak jsem si vyhrála :-D Nemám ještě úplně všechno, ale velkou část už vybarvenou mám. Pokud jsou vaše dítka větší, pak jim samozřejmě můžete vybarvování přenechat a o zábavu je postaráno.




Na stránkách Ministry-To-Children ještě nemají listy pro všechny knihy Bible. Starý Zákon je již kompletní, ale v Novém jsou zatím jen 4 evangelia.



Tak pokud máte zájem, zde je odkaz, kde se dozvíte víc.... ZDE.

Krásný den s Bohem.
Monika

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Moni, dakujem za super tip! Odkedy máme dcérku, premýšľam ako to bude u nás v praxi vyzerať, lebo na výchovu k viere som sama. Takže omaľovánky sa určite budú hodiť :)
Ivka

Monika řekl(a)...

Ivko, tak to jsem ráda, že jsem mohla trošičku pomoci. Já sama jsem ráda, když něco takového najdu. Ať se dcerce omalovánky líbí :-)