středa 14. ledna 2015

Opět trošku kreativně :-)

Dneska jsem se rozhodla, že to trošku odlehčím a po dlouhé době se pochlubím malým kreativním úspěchem. Sice si nejsem jistá, zda je to něco ke chlubení, jelikož jsem na tom pracovala víc jak rok a až teď se mi to povedlo dovést do zdárného konce ....

Ještě než se narodil Ondra, začala jsem pro Terezku vyrábět ABC knížku, kde by se mohla učit písmenka - jak tiskací, tak psací. Říkala jsem si, že by to mohla dostat k Vánocům. Pak se narodil Ondra a práce na knížce se přerušila. Tak že by to mohla dostat v březnu k narozeninám? Tak to už nestihnu. Tak co svátek v říjnu? Vánoce? Ne a Ne .... až teď se konečně podařilo. Ale, na narozeniny v březnu už asi čekat nebudu, jelikož naše princezna už umí velká tiskací písmenka a riskovat, že do té doby bude umět víc, to bych nechtěla :-) Ještě že máme Ondru a tak snad knížka vydrží i pro něj.

Použila jsem malý pořadač s euroobaly, čtvrtky a scrapbookové papíry a jednu roztrhanou knížku s biblickými příběhy. Jsou zde i vystřihnuté krátké texty, na kterých si bude moci časem trénovat čtení.



A jako druhou věc, kterou bych vám tu chtěla ukázat pro inspiraci je "doodling" Co to je? Aniž si to uvědomujete, možná to děláte všichni. Je to takové to kreslení, které nemusí být vůbec perfektní a často ho provádíme třeba, když telefonujeme. Různé kytičky, čárky, tečky .... a když si to spojíte ještě s verši z Bible, je to perfektní způsob, jak trávit volný čas, kdy se nám nic nechce dělat :-)
Inspirovala jsem se na tomto blogu: The Anderson Crew



Děti hodně napodobují a tak budu jedině ráda, pokud se Terezka rozhodně dělat něco podobného ... ale na to si ještě musím počkat, zatím budeme trénovat písmenka :-)

Krásný den s Bohem,
Monika

2 komentáře:

Jana řekl(a)...

Krásný :-)
Dvakrát jsem byla paní učitelka v první třídě. První písmenka, slova, věty...Je to hrozně fajn, být při tom.

Monika řekl(a)...

Jani, to je pravda, vidět ty pokroky a první úspěchy ... užívám si to u dětí.