úterý 30. prosince 2014

Je libo předsevzetí do nového roku?

Tak máme vlastně už po Vánocích a Nový rok je za dveřmi. Doufám, že jste si užili pohodu a klid, žádné stresování ohledně příprav a že vás nadchly pohádky. No, letos jsem objevila některé, které mně mile překvapily a jiné (převážně nové), které dost zklamaly. Ale co, na tom život nestojí :-D

Přiznám se ale, že o co víc jsem prožívala vše okolo Vánoc co se týče dekorace bytu, balení dárků, zdobení stromku a hlavně to večerní potěšení, když vidíte dítko, jak poskakuje okolo stromečku a očička jí září .... o to víc jsem nějak zapomínala vzít Bibli do ruky a číst si v ní. Navíc máme marodné děti a tak jsem přišla už o tři nedělní bohoslužby! A je to znát, to tedy ano.

Čistě náhodou jsem však dnes (nebo to bylo včera???) objevila zajímavý článek o přečtení Bible za celý rok. A protože jsem vždycky něco takového chtěla zkusit, ale nikdy jsem to nedotáhla do konce, dala jsem si předsevzetí, že to zkusím znovu a snad konečně úspěšně.

Pokud si chcete přečíst celý článek a hlavně, vytisknout zdarma plánek na čtení, můžete  na stránkách RACHEL WOJO

Já mám svůj plánek schovaný v Bibli a doufám, že v tom novém roce bude mít Bible své čestné místo v každém jednotlivém dni mého života. A nejenom v mém, doufám, že v životě celé rodiny!


Jeden rok jsem si řekla, že bude nový rok ve znamení modlitby. Tak tento nový bude zase o Bibli. Co vy, máte taky nějaké plány do nového roku?

Monika

2 komentáře:

Jana řekl(a)...

Ahoj Moniko,
Objevila jsem váš blog a mám z toho radost. Určitě se budu vracet.
Já používám plány z YouVersion - https://www.bible.com/cs/reading-plans
Jsou skvělé.
Jinak plaše, ale srdečně zvu na svůj blog http://zeskolnizahrady.blogspot.cz/
Ať vám Pán žehná. Jana

Monika řekl(a)...

Ahoj Jano, to jsem ráda, že se vám tu líbí :-) YouVersion je skvělá aplikace, bohužel já nemám v telefonu internet, takže jsem si to za veliké slávy stáhla do telefonu u rodičů, kteří mají wifi a pak jsem zjistila, že se na to doma nedostanu.... nakonec to vyřešil telefon sám, rozbila se mi SD karta a aplikace se ztratila. Tak až jednou budu mít internet i v mobilu, tak do tpho jednoznačně znovu půjdu :-) Na váš blog se ráda podívám, děkuji za odkaz.
Krásný den s Bohem, Monika