středa 17. září 2014

Haló, slyšíš mě?

Terezka nám začala chodit do školky. Byla tam týden a teď už druhým týdnem zůstává doma - nemocná. Všichni mně varovali, že ten první rok je takový, ale já doufala, že to nepřijde tak brzo. A aby toho nebylo málo, už jsem to chytila já i malý Ondra. A tak se není co divit, že naše modlitby jsou plné proseb o zdraví. Nejen to naše, ale i tatínka, který těm našim nemocem prozatím úspěšně vzdoruje.

Jenže už je to druhý týden a moc velká změna se nekoná. BA co víc, už jsme měli i výjezd na ušní pohotovost v nočních hodinách. Měla bych tedy začít pochybovat, že Bůh poslouchá naše modlitby? Měla bych pochybovat, zda mu na nás vůbec záleží?


Víte, před létem jsem byla na odstranění znamének. Mívám pak i špatné výsledky a jsem vždy ráda, že jsem na to odstranění šla - i když mám záda samou jizvičku. Ale jak se blížily prázdniny a odjezd mimo Prahu, úplně jsem vypustila z hlavy, že bych si měla zavolat na výsledky. Na druhou stranu mám výbornou lékařku, takže jsem věřila, že znaménko je bezpečně pryč. Ale prázdniny skončily a já začala řešit resty a jedním z nich byl i ten, zavolat doktorce....

Jaké bylo mé překvapení a úleva, když jsem se dozvěděla, že znaménko bylo pro jednou naprosto v pořádku. A dozvěděla jsem se to zrovna ve chvíli, kdy jsem si tak říkala, jak je to s těma modlitbami a zdravím..... ha......... že by tu byla souvislost?

Nebojte se, nepřikládám věcem větší váhu, než mohou mít. Jen je to jedna náhoda, která zrovna tak náhodou být nemusí. Vzpomněla jsem si na jedno vyprávění, o chudém muži a boháči, kdy se boháč smál zbožnému chudákovi, který přišel o jedinou kravku, která je živila. K čemu že mu je být pokorný k Pánu, k čemu jsou ty jeho modlitby, když nakonec skončí bez ničeho? Jenže pak se chudák od Boha dozvěděl, že tu noc měla zemřít jeho žena.....
Co tím chci říct? Je to jen zamyšlení nad tím, že naše přání, která vkládáme do modliteb mohou být vyslyšena trošku jinak, než si představujeme. A vůbec to není na škodu věci :-D

A tak se i dál budu modlit a věřit, že Bůh naše modlitby slyší. A jestli a jak je vyplní, to nechám na Něm.

1 komentář:

Monika řekl(a)...

ještě malý dodatek ke článku:

Jakub 1:5-7
Schází-li někomu z vás moudrost, ať žádá Boha, a ten mu ji dá - je přece štědrý ke všem a bez výhrad! Ať ale žádá ve víře a bez pochybností. Kdo pochybuje, podobá se totiž mořské vlně, větrem bičované a hnané sem a tam. Ať nikdo takový nečeká, že od Pána něco dostane

TAKŽE POCHYBNOSTI STRANOU A VĚŘME!!! :-)